2011/04/21

Igen,  meggyógyultam, sőt már vissza is estem és újra meggyógyultam. :)
Sok újság nincs. Lassan mindenem meglesz a lakásban, amire szükségem van. Egyelőre minden pénzem olyan kiadásokra megy, amiket vagy halogattam vagy a lakással, esetleg az egészségemmel kapcsolatosak. Ha már veszek valamit, minőségi dolgokat szeretek venni. Akkor is, ha sokkal többe kerül, mint a gyenge minőség. Hosszú távon jobban megéri. 
Tegnap járt nálam a vonatos barátom. Időnként egymásnál vacsorázunk, most én voltam a soros. Nagyon fancsali képet vágott, mikor letettem elé egy vekni kenyeret. Aztán levette a tetejét és ott gőzölgött benne a leves. Egész más lett az arckifejezése. :) Tegnap nem volt jó idő, így pont jól jött a csülkös lencseleves, amit kapott. :) Vitt belőle haza is. Meg az édességből is. Jól sikerült este volt ismét.
A munka is egész jól megy. Már sokszor van, hogy egyedül vagyok napokig a részlegemen. Nyilván nem olyan napokon, mikor le van foglalva az egész étterem meg rendezvények is vannak, hanem a csendesebb napokon, de akkor is egyedül vagyok. Először, nagyon meg voltam ijedve, de ha nem lennék képes rá, nem osztanának be így. Már több, mint 3 hónapja ott vagyok, a próbaidő valószínűleg letelt és a főszakács azt mondta, végigcsinálhatom ott az egy éves programot, amin végig kell mennem. Tovább egyelőre nem jutottunk, a papírmunka nincs még meg, de húsvét után azt is el akarom intézni.
A vízumomról szerencsére még semmi hír. Minél tovább tart, annál jobb nekem.
A barátom, akinél Cairnsben jártam, hamarosan visszaköltözik Új-Zélandra, jó lenne meglátogatni ott is. :)

Nincsenek megjegyzések: