2006/07/10

Megbuktam

Hát….Sajnálattal tudatom mindenkivel, aki drukkolt, hogy megbuktam…. Az egyik szövegre csak 25 pontot kaptam, ami elég gyengécske. Az egész 69,5/100 lett, vagyis 4 pont hiányzott. Holnaptól gyakorlok újra. Egyelőre nem tudok belevágni egy újabb vizsgába, előbb össze kell szedni a rávalót. Meg gyakorolni is kell. Meg tanárt találni újra. El vagyok kenődve. Ismertem az egyik szöveget, de mindkét pontszám elmaradt attól, amit vártam. Hát ez van. Drága próbálkozás volt. Viszont nem adom fel. Azért sem!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó, annyira sajnálom! Persze, hogy nem adod fel! Olyat mi nem is ismerünk.:-) Legközelebb tutira meglesz! Kitartás!/Márti

Névtelen írta...

Kár, pedig keresztben volt az ujjunk! De majd legközelebb biztos összejön, akkor is drukkolunk. Ott a cél, az lebegjen előtted! üdv: Krisz