2006/07/08

Várom az eredményt

Nem, nem felejtettem el a jelszót, amivel be tudok lépni…. :-)
Csak eddig nem történt semmi említésre méltó. Ma 2 hónapja, hogy vizsgázni voltam. Ha jól számolom, hétfőn lesz 9 hete. Elvileg 10 hét, mire eredményt küldenek. Azért én még nem nagyon várom, bár jó lenne, ha még ebben a hónapban megérkezne. Egyre kevésbé vagyok biztos abban, hogy jól sikerült, bár a többiek is átmentek ezen a bizonytalansági fázison.
Ma Márti és Olgi szervezésében ismét AU listás találkozó volt. (Most értem haza.) Jól sikerült, jól éreztük magunkat bár elég sokan nem jöttek el, akik ígérték korábban. Köszi a szervezést. Kriszéktől kaptam egy marék ausztrál földet, melyet ezúton is köszönök. Kint lesz jól látható helyen, hogy ez is mindig az eszemben tartsa a CÉLt.
Nézegetem az angol munkakereső honlapokat… Egyelőre még nem célzottan keresek valamit, csak felméregetem, hogy milyenlehetőségek vannak. Remélem a tesóm hamarosan talál neki tetsző állást és mehetek utána, de nem árt felkészülni arra sem, ha saját jogon kell mennem. Az „el innen” egyre határozottabb bennem. Persze a nagy cél továbbra is AU, de mindenképpen el akarom hagyni Magyarországot mielőbb. Persze nem felégetve magam mögött minden hidat, de nagyon elvágyódom innen.

Nincsenek megjegyzések: