2008/05/14

Hírek

Pénteken került sor az ominózus vizsgára, amit az Austudy irodájában tettem le. Igen, le, merthogy ma értesítettek, hogy sikerült. Egy órát kaptam arra, hogy megválaszoljak kb 20 nyelvtani kérdést (főleg feleletválasztós), elolvassak egy fél oldalnyi nagyon könnyű szöveget, megválaszoljam a kb 10 kérdést és írjak magamról egy 200 szavas esszét. Ez utóbbi volt a legnehezebb. Megfogalmazni magyarul. Aztán piszkozatot írni, és letisztázva a vizsgalapra másolni. Az időm nagy részét ez vitte el. Azért készen lettem így is 5 perccel előbb.
Szombaton reggel elutaztam Svédországba segíteni a bátyámnak hazacuccolni. Kivételesen jó idő volt 2 napig, annyira, hogy le is égtem. Aztán hétfőn már elkélt a kabát. Kitakarítottunk, vettünk még pár dolgot, aztán idegeskedtünk, hogy hogy is lesz az ottmaradó cuccokkal, hova rakjuk stb, de végül minden megoldódott. Még fuvarunk is volt a reptérre. :) Tegnap aztán lefeküdtem 6-kor aludni, és ma reggel 6-kor az óra keltett. Volt némi stressz az éleemben mostanában.:)
Anyámmal a nagy beszélgetés elmaradt. Nem hozta elő a témát, így én sem. Nem is akarom (remélem, ő sem fogja), ráér, majd ha meglesz a vízum.
Közben sikerült megszervezni, hogy az angol tanfolyam folytatódjon.
Minden halad a maga útján. :)

Köszönöm a sok bíztatást-szorítást.

Ui.: IELTS majd csak a letelepedési vízumhoz kell.

Nincsenek megjegyzések: