2008/08/23

update

Túl vagyok az orvosi vizsgálaton, a fogorvosi kezeléseken.
Most várom, hogy a követség adja meg a vízumot. Remélhetőleg ez hétfőn megtörténik.
A repülőjegyem lefoglaltam, kedden kell menni érte legkésőbb.
Október 1-én 20:25-kor érkezem Melbourne-be a C 163-as járattal.
Még 2 hetet dolgozom, aztán egy hétig szabi. Készülődés ezerrel a nagy útra.
Adjatok tanácsot, hogy mit vigyek, és mit ne vigyek semmiképp.
A legtriviálisabb dolgok is érdekelnek. Olyasmikregondolok, hogy viszek egy csomó multivitamin pezsgőtablettát, viszek egy hálózsákot (az albiban, mikor már önnálóan lakom, jól jöhet), leveskockát. Szóval várom az ötleteket.

2 megjegyzés:

bogdanovits írta...

Leveskockát ne hozzál, mert van. Multivitamint milyet hoznál? Mert pl Supradin van. A hálózsák jó ötlet. Ha hasznásználsz homeopátiás gyógyszereket azt hozzál, mert csak nagyon kevés van. Én hoztam magunknak és a gyerekeknek egy rend antibiótikumot, ez az elején lehet hasznos amikor még "túrista" vagy.
Egyébként meg minden megkapható itt. Ja, pufajkát ne hozz, de azért a téli kabát is hasznos tud lenni...

Névtelen írta...

Gratulalunk mi is!
Nem erdemes sok cuccot hozni szerintem, de ez az en velemenyem. En ha most indulnank, akkor csak 1 honapra hoznek cuccot, a tobbit meg megvennem garage sales-en es a Salvos-nal. Tobb mint egy ev utan talan csak a konyvek vannak meg az eredeti dolgokbol. A tobbi lecserelodott vagy nem is hoztuk.Valamint sok dolgot kaptunk vagy osszeszedtuk az utszelen. Mar ugy ertem, amit kitettek kidobalasra. Valahogy el kell indulni, ugy is lesznek felesleges korok, de a tanulopenz ki kell fizetni. )Meg a tanulovizumot is! :-))
Tibor