2010/03/10

IELTS összehasonlítás

Ma találkoztam azzal az osztálytársammal, akivel együtt voltam vizsgázni. Az ő eredménye overall 5. A listeningje lett a legjobb, arra 5,5-t kapott. Lehet, hogy mégsem volt extra könnyű a vizsga. :) Mondjuk szerintem a speakingje jobb 5-ösnél, de lehet, hogy izgult, vagy ilyesmi. Meg nem igazán ismerem a vizsgáztatók szempontjait. Azt írtam, hogy időközben kiderült a számomra, hogy olvasni nem nagyon tud, azon nem csodálkozom, hogy nem lett jó neki.
Akkor most IELTS téma egy időre lezárva. :)
Voltunk sziklát mászni az osztállyal, képek itt. A nagyon fehér lány (rajtam kívül) az amerikai, a nagyon fehér fiú pedig a skót osztálytársam.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello,
Olyan jol nyomod! A vegen majd itt ragadsz :-), es a munkahelyed fog szponzoralni!
Tibor

Encók írta...

A próféta beszéljen belőled! :)