2010/09/23

Vége az iskolának

Hétfőn befejeztem az iskolát. Minden beadandó beadva, elfogadva, vizsgák megírva, előadások megtartva.
Még két tantárgy eredményére várok, de annyit mondtak már a tanárok, hogy átmentem. :)
Október 6-án lesz a "diplomaosztóm". A magyar diplomámat nem mentem el átvenni, ezt szeretném. Ha elég diák és hozzátartozó fizeti be a részvételi díjat, akkor megtartják az átadót. Péntekig kiderül.
Fura érzés, hogy nincs már suli, de egy nyűggel kevesebb is.
Akikkel összejártam eddig, azokkal ezután is fogok, akikkel meg eddig sem, azokkal nem fogom elkezdeni. :)
Most még a szakmaelismerő hatóság válaszára várok, hogy beadhatom-e a vízumkérelmemet az ideiglenes lakosi vízumra. Míg a levél meg nem jön csak álmodozhatok, nem tervezhetek.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Ügyes vagy, gratulálok!

Tudom, olvassak vissza a blogban, de inkább megkérdem: milyen végzettséget szereztél?

Encók írta...

Diploma of Hospitality Management (Commerial Cookery)

AnettSzaszi írta...

Már régebb óta olvasom a blogodat, átrágtam magam az egészen, nagyon tetszett/tetszik ahogyan írsz.
Nekem is nagy álmom Au :)

Szeretnék Neked így ismeretlenül is gratulálni, és kívánom hogy minden úgy alakuljon, ahogy szeretnéd!

Anett