2011/09/06

Magyarország

Figyelmeztetés: Hirtelen felindulásból elkövetett írás ez.
Van nekem otthon K&H-s bankszámlám. 2 is. Egy forint meg egy AUD. Az internetes chipkártyám lejárt, nem tudok hozzáférni az adatokhoz. Édesanyámnak teljes körű felhatalmazása van a számlák felett, a nyamvadt új kártyát mégsem adják ki neki, hogy utánam küldhesse. (Azt mondták anno, mindent intézhet a számla megszüntetése kivételével.) Felhívtam őket telefonon, és közölték, hogy nem küldik ki postán, és csak személyesen vehetem át. Mindjárt holnap indulok is, hogy felvegyek egy kártyát, mi?
Miért kell engem minden egyes alkalommal emlékeztetni arra, miért akartam eljönni abból az országból, amikor próbálok valamit intézni?! A bank a rugalmasság legkisebb jelét nem mutatja, őket köti a szabályzat .A kivételkezelésre is kellene legyen egy szabályzat, hapsikáim!
Jövőre próbálok hazalátogatni. Első dolgom lesz megszüntetni a számláim.

3 megjegyzés:

Tibi írta...

K&H a legbürokratikusabb az összes bank közül, ezt tapasztaltam én is, rengeteg papír és ragaszkodnak a leírthoz. Kártyát tényleg nem küldenek ki, így én át sem vettem, mikor mentem megszüntetni a számlát, kérdezték (nyitás után 3 hónappal), hogy kártya hol van? Nálatok :).
Amúgy arra készülj fel, hogy a megszűntetés is úgy megy, hogy leadod a kártyát, megsemmisítik, majd 30 nap múlva beballagsz megszűntetni a számlát :). Asszem ha evvel kezdesz, akkor hamar visszarázódsz a magyar valóságba :).

Csacsa írta...

Hello Eniko!

Nem futnank ossze valamikor valahol itt Melbourne-ben?
Csak ugy, beszelgetni...

Udv
Csaba

Csacsa írta...

Jaa bocsi, ocsaba@gmail.com vagyok :)