2011/12/15

Jó hír

Hétfőn végre találkoztam a szakma-elismertető hivatalból az egyik hivatalnokkal. Felvilágosított, hogy az időm március óta ketyeg, és most utólag kell írnom naplót, aláíratni és beküldeni. Ez nagyon jó hír. Kis szerencsével jövő március végére letudom az egészet. Nagy megkönnyebbülés lesz.
Arról is felvilágosított, hogy túlóra fizetés vagy extra szabad nap adása nélkül heti 60+ órát dolgoztatni az embert illegális. Nahát, nem is hittem volna. :) De akkor vajon miért csinálja mindenki? Amíg nagy baj nem ér, addig én betudom ezt tanulópénznek. Mondjuk egyik éjjel hajnali 1 körül kisétáltam egy kocsi elé. 17 órát dolgoztam aznap, fáradt voltam. Szerencsém volt, mert a kocsi kanyarodott, lassan jött és meg tudott állni. Mindenesetre nem volt kellemes élmény.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Enikő!
Mi történt? Nincs friss írnivalód?
Boldog új évet!
SzI.