2012/02/07

Friss írnivaló

De van. Például küldtem neked (SZI) sms-t újévre, de rá se bagóztál. :( Lehet, hogy rossz telefonszám van meg? Elküldenéd emailben vagy iwiw-en keresztül? Óraállítás előtt még felhívnálak. :)
Szóval beszéltem a head cheffel, hogy baromira unom már a salátákat, ugyan tegyen már máshova. Kérdezte, hova, mondom, te vagy a főnök, ahol úgy gondolod legjobb lenne, erre ő: nem, nem, ez csapatmunka, hova akarsz menni? Ok, mondom, akkor reggeli. A reggeli részlegünkre nemrég jött egy új szakács. Szakmailag is, emberileg is jó. Sokat tanulhatok tőle. Ezért választottam azt a részleget. Amíg a dumagépünk el nem megy (ez az utolsó hete), addig én itt is vagyok, meg ott is vagyok, összesen 3 részlegen. Ez tök jó, nagyon élvezem. És a reggeli részleg alig dolgozik 50 óránál többet hetente! Mondjuk hozzászokni a reggel 5-ös keléshez nem lesz egyszerű. Egyelőre nehéz magam hajnali 1 előtt ágyba dugni.
Végre lelassult az élet. Nagyon kellett már. :)
Az életem továbbra is a munka körül forog.
Időközben kaptam case officert, vagyis egy ügyintéző elkezdett foglalkozni a vízum kérelmemmel. Ez nem jó hír. Kb fél évvel későbbre vártam. Minél előbb kapom meg, annál előbb kell intézni a másik vízumot, az meg nem annyira egyszerű, mint ahogy hangzik. Megvolt az orvosi vizsgálat és az itteni erkölcsi is. Most még le kell másolni, azt hitelesíttetni, majd a hiteles másolatot bescannelni színesben és azt elektronikusan beküldeni a hivatalba. Ha színes lenne az eredeti dokumentum, ezt a másolás-hitelesítés mókát ki lehetne hagyni, de nem az. Ez holnapi feladat, mert lejár a határidőm pár nap múlva. Ha kicsúszom belőle, akkor meg automatikusan visszautasítják a vízumot és 28 napom marad elhagyni az országot.  A szakma-elismertetésem is halad. Már csak 1 hónapnyi naplót kell beküldeni, meg persze az összeset alá kell írnia a head chefnek. Az online tanfolyam elvégzéséhez most már megvan minden. 'Csak' meg kell csinálni. Még nem kezdtem neki. Pedig kellene. Majd erőt veszek magamon. Mostantól szabadok lesznek az estéim, lesz legalább napi 2 órám alvás előtt.
Annak idején siettem letenni a nyelvvizsgát. Így utólag visszanézve talán hiba volt. Ugyanis lejárt. Két évig fogadják csak el, az meg letelt tegnap, szóval újra kell menni. Ez úgy hiányzott, mint púp a hátamra.
Mivel a papírmunkák a nyakamon vannak, és mivel ezek meglehetősen sok költséggel járnak, el kellett halasztanom a tervezett hazautazást. :( A következő kitűzött cél, szeptember. Addigra kiderül bőven, hogy szponzorál-e a cégem. Ha igen, zöld lámpa az utazásnak, ha nem, akkor másik éttermet vagy szállodát kell keresnem, ahol hajlandóak szponzorálni, de akkor az útnak lőttek.
Szóval SZI, ha minden jól alakul, szeptemberben találkozunk. :)
Itt tombol a nyár. Tavaly sokat fűtöttem nyáron, most nem kell. Nagyon melegek vannak. Nem ritka a napokig 35-40 fokos hőmérséklet, ami aztán hirtelen (értsd 2 óra) zuhan 20 fokot, marad pár napig, és ismét jön a meleg.
Itt a vége, fuss el véle.

Nincsenek megjegyzések: