2018/05/07

Bucsu

Na, ez ugy tunik, az utolso bejegyzesem. Fenntartani egy blogot ugy, hogy evente irok, nincs ertelme. Azert leirom az elmult egy ev torteneseit roviden.
Ott hagytam abba, hogy keresztulszeltem Ausztralian es visszakoltoztem Melbournebe. 
Juniusban tettem egy rovid latogatast Magyarorszagra, kis kerulovel, mivel a jegyet meg Perthben vettem. Visszafele egy napot ott is toltottem, aztan Melbournebe vissza.
Beiratkoztam ismet iskolaba. Most konyvelest tanulok es remenykedem benne,  hogy ez segit elhelyezkedni. Ugyanis meg mindig nem dolgozom, most mar masfel eve. Tegyuk hozza, valogatos vagyok. Konyhai munkara egyaltalan nem jelentkezem. 
A suli jol megy,az elso 10 hetben nem tanitottak olyasmit, amit nem tanultam korabban mar valahol, de most mar erdekes. :)
Julius ota ismet van cicam. Egy harom eves fekete cicust nem akart/tudott megtartani az elozo csaladja, es en orokbe fogadtam. Nagyon kis udvarias cicus, nem akar kimenni a lakasbol, nem ugral fel a konyhapultra, nagyon szerencses vagyok vele. 
Valamikor regen, vagy 15 eve is mar, jatszottam egy online jatekkal. Aztan abbahagytam. De hianyzott es ujra kezdtem. Sokat fejlodott a jatek es jo kozosseget talaltam. 99%-ban amerikaiakkal jatszom, az idoeltolodas okoz neminemu problemat.
Juniusban (iskola szunetben) ismet 2 hetet toltok Magyarorszagon. 
Hat ennyi tortent egy ev alatt.  Uncsi eletem van. :-D 
Mindenki vigyazzon magara!

1 megjegyzés:

Tibi írta...

Hát akkor egy utolsó komment... Örültünk a híreknek, és ne tűnj el :). Júniusban várunk :).