2008/06/09

Helyesbítés

Meg kell követnem a bankom. Ma megreklamáltam az árfolyamot, és kiderült, hogy csak az internetes felületen láttam rosszul. A zárolt összeg, amit láttam, más tételeket is tartalmazott. Szóval mégiscsak egész jó árfolyamon megy a pénz. Felhívtak 20 perce, hogy tényleg AUD-ot akarok-e utalni Magyarországon belül? Azóta megkaptam az sms-t, hogy elutalták.
Ami érdekesség volt még, az egy nyálmirigy-gyulladás (öndiagnózis), mely naná, hogy hétvégén kapott el, és elég érdekes volt. Igazából sok fájdalommal nem járt, de feldagadt és zsibbadt az arcom. Az ügyeleten a fogász nézett nagyokat és nem igazán tudott mit mondani, csak hogy hétköznap menjek, mikor van teljes ellátás (és röntgen). Azóta a duzzanat lelohadt, kicsit fájdogál, de nem vészes. A fogdokimhoz egyébként 4 hétre előre lehet időpontot kérni, az enyém 30-ra szól. Mindent rendbetetetek mielőtt belevágok a nagy útba, mint annyian előttem. :)

Nincsenek megjegyzések: