2008/06/25

Törökország, tandíj 2.

Írtam egy jó hosszú postot, majd technikai malőr történt és elveszett. Kb. 2,5-3 A4-es oldal lett volna. Nem hiszem, hogy bepötyögöm újra... Jó bő lére eresztettem, de hát kalandos utazás volt. Az első pár sor maradt meg, azt bemásolom, hogy lássátok, milyen lett volna. :)
Kalandos utunk volt. Úgy kezdődött, hogy este kilenckor felhívtak minket az utazási irodától, hogy mégsem reggel 6-ra kell kimenni a reptérre, hanem csak délután 4-re, ugyanis késik a gép. Nyeltünk egy nagyot, de nem volt mit tenni. Másnap ebédre tésztát főztünk. Én tartottam a szűrőt, anyám meg leforrázta a kezem. Na, itt már úgy gondoltuk, nem lesz egyszerű ez a nyaralás. Kimentünk 4-re a reptérre, megkaptuk a jegyeket, vouchereket a buszra meg a szállodába stb és ígértek egy hajókirándulást kárpótlásként. Kötöttünk utasbiztosítást (egy ázsiai fickó ült ott, teljesen jól beszélt magyarul, de azért telefonálgatnia kellett, hogy vajon T.o. Európához tartozik-e, és a bankkártyás biztosításomhoz sem tudott kiegészítőt kötni, pedig egy biztosító). Mindezek után átmentünk a biztonsági és útlevél ellenőrzéseken, majd kiderült, hogy nem a beszállókártyára nyomtatott kapunál kell beszálni, de ez már szinte fel sem tűnt. Az viszont annál inkább, mikor az indulási időt előszöt 18:30-ra, majd 19:10-re módosították. Végül 18:45-kor szálltunk fel a 07:30 helyett. A repülőút nyugalmasan telt.
A tandíjam megérkezett az iskolaügynökséghez. Ez azért hír, mert elég sokáig tartott. Az ügynökség pedig tovább utalta a sulinak, most a visszaigazolásra várunk. A papírokat mindenesetre elkezdhetem gyűjteni. A magyar banki igazolással megvárom a fizetésem, azon a 3 napon már úgysem múlik semmi, viszont jobban mutat. :)