2012/08/18

Felpörögtek az események

A szakmaelismertetésem a finisben van. A fickónak max fél órájába került, hogy az online oldalon elintézze, hogy jelentkezhessem a végső dokumentumra. Még aznap meg is tettem ezt. Most megint várok, mert 6 (hat!) hetet adnak maguknak, hogy a levelet kiállítsák, pedig minden adat náluk van, a programon végigmentem stb. Ja és a hat hét az csak iránymutató.
Két hete felmondtam az étteremben, azzal, hogy ha szponzorálnak, maradok. Jó egy hétbe telt, mire a headchef időt (5 percet) szakított rám, és megkérdezte, hogy is van ez. Szépen elmondtam neki mindent a pillanatnyi szabályozásról, és hogy ez az utolsó pillanat, amikor még érdemes más államba költöznöm és megpróbálni ott. Megígérte, hogy megpróbál intézkedni az érdekemben, nem akar elveszíteni. Mintha nem tudta volna hónapok óta, hogy nekem kell a szponzoráció. Beszélt a területi képviselővel, aki azzal mászott ki a dologból, hogy beszélnie kell a vállalati jogásszal. Egy hét alatt sem sikerült azonban kideríteni semmit. Ismét beszéltem a cheffel, mondtam, kifutok az időből. Na, ekkor nekirugaszkodott még egy dolognak. Perthben most készül egy új étterem. Oda keresnek szakácsokat. És sikerült áthelyeztetnie oda. Még két hetem van itt, egy hét, hogy lezárjam az ügyeim Melbourneben, átköltözzem, kicsit kifújjam magam és már kezdek is az új helyen. Cégen belül váltok, ami jól jöhet bevándorlási szempontból. Nagyon várom, ugyanakkor tartok is a változástól.
A költözés felveti azt is, hogy a bérleti szerződésből ki kell szállnom, mit szól ehhez a lakótársam. Örülni fog. Mielőtt ide jöttünk, kerek perec megmondtam neki, ha a barátnője beköltözik, én ki, nem vagyok hajlandó egy párocskával lakni. A csaj meg rágja a fülét, hogy be akar költözni. Szóval gyakorlatilag megvan az utódom, sőt a szobámba még valaki jöhet, így ők nagyon is jól járnak azzal, hogy nekem mennem kell.
Holnap beszélünk, felajánlom neki, hogy méltányos áron átveheti, amire szüksége van (hűtő, mikro, tányérok, poharak, asztal, székek), amire azt mondja, nem kell neki, az meg eladó. :)

Nincsenek megjegyzések: