2008/10/02

Megérkeztem!


Megérkeztem!
Tegnap este 20:30-kor leszállt a gépem. Krisz, Teki és Hayim vártak rám. A kilépési procedúra kb másfél óra volt. Semmit nem vettek el tőlem. Teát hoztam, meg egy kis kekszet, fa ékszerdobozt.
Mivel este érkeztem és éjjel kerültem ágyba, reggel 11-kor keltem, a jetlag egyelőre elkerült.
Ma voltunk bevásárlóközpontban és megnéztem, hogy mi van, mi nincs és mennyibe kerülnek dolgok. Persze csak nagy vonalakban. Óhatatlanul számolom át forintra az árakat. El kell telnie némi időnek, míg erről leszokom. Egyelőre úgy tűnik vagy drágább (néha jóval), vagy hasonló árban vannak a termékek. Tetszik itt. Már jobb, mint Anglia volt. Örülök, hogy itt vagyok.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Asszem a blogod cimado kerdeset megvalaszoltad :-).

Agi írta...

Szia Encók!
Úgy sajnálom, hogy végül nem tudtunk kimenni, pedig be volt tervezve. Márknak aznap volt az első munkanapja, és nem gondoltuk volna, hogy este fél 10-re ér csak haza :o(
Remélem, hamarosan összefutunk!
Szia,
Ági

Névtelen írta...

Szia Encók!

Na, erre vártunk, hogy ezt a bejegyzésedet megírd! :-)
Örülünk, hogy szerencsésen odaértél. Reméltem is, hogy Angliánál jobb. :-)
Hayim írt egy kommentet az előbbi bejegyzésedhez, abból tudtuk hogy megérkeztél. HAJRÁ!!!

Csabi